na een slopende reis - Reisverslag uit Bali, Indonesië van co hoek - WaarBenJij.nu na een slopende reis - Reisverslag uit Bali, Indonesië van co hoek - WaarBenJij.nu

na een slopende reis

Door: co

Blijf op de hoogte en volg co

28 Juni 2008 | Indonesië, Bali

na een slopende reis die gisterenochtend om 6 uur aanving, ben ik, via manila - waar juul zich weer bij me voegde - naar jakarta gevlogen en na een nacht hangen op de luchthaven van jakarta zijn we met een binnenlandse vlucht naar bali gereisd. we zijn nu, dik 24 uur later, in kuta een walgelijk toeristisch oord aan de kust, maar om nu nog verder door te reizen was me te gortig. eerst rusten en orienteren op de mooie dive sites van bali. misschien wel naar lombok - dat ik alleen maar van naam ken, mevrouw vliegenthart - zelf een indonesische, derde klas basisschool hoor ik nog over indonesie praten. in het eerste restaurant op bali waar we smikkelden scoorde ik al meteen met mijn kennis van indonesische gerechten. lekker makkelijk ;-) mijn eerste liefde was een halve indonees - of misschien maar een kwart - en ik ben gek op die keuken.
het is 37 graden en ik heb een hele wandeling gemaakt om jullie kond te doen van deze wetenswaardigheden ;-)

oh ja, ik ben telefonisch niet te bereiken voorlopig. mailen kan altijd!

blijf stemmen op de film uit het vorige bericht - heel belangrijk!

later:-)

  • 28 Juni 2008 - 12:37

    Guido:

    Hey Cootje, kijk eventjes niet op je site zit je op eens weer Kuta.. en nu maar met je hong-kong maatpak(welk merkje heb je erin laten naaien?_) op de surfplank tussen de aussies met wat muschrooms in je mik een paar golven pakken en daarna bier uit de freezer, dat was de standaard daar.....Pas op voor die indo's ze zijn pas te vertrouwen na hun 50e .....Ben benieuwd naar je verdere plannen.
    Geniet! Ciao! guido

  • 28 Juni 2008 - 13:23

    Nynke:

    Bali, prachtig, mooi om te snorkelen (ik kon niet duiken), dolfijnen zoeken en, van een geheel andere orde, probeer een dag een begrafenisritueel mee te maken. Zeer indrukwekkend.

  • 28 Juni 2008 - 22:18

    Corry:

    Wouh Co,
    Ik wordt zo moe van al die indrukken.
    Volgens mij kan je de eerst twee jaar niet meer werken als je terug komt, na alle berichten over cyclonen en veerboten die vergaan eng hoor.... ben altijd blij als er weer een berichtje komt van ...Ooooo g4lukkig hij is er nog.....
    Maar dit is niet wat je wilt horen.... geniet lekker verder en..... wees voorzichtig
    Corry

  • 29 Juni 2008 - 12:37

    Joseé:

    Hai Co,
    Merkte bij het lezen van je mailtje dat het water uit mijn mond liep!
    INDONESISCHE KEUKEN.
    zo heerlijk!
    Wij vertrekken zo!!! maar naar rome ........en maar gewoon italian food.
    Als we een internet cafe tegen komen volg ik je graag en anders zijn we 3 weken verder.
    geniet ze lekker!!!!
    kus joseé

  • 30 Juni 2008 - 12:00

    Robin:

    Ha die Co,
    ben ff afwezig geweest maar heb wel getracht jouw berichten te volgen. Met name het duikverslag was erg leuk en best wel spannend. Voor jou helemaal dus. Nu dus tussen de toeristen. Ach joh, ook niks mis mee even. Gewoon meedoen en dan is al dat schitterende wat er daarna weer op je afkomt nog ongerepter en echter.Het toeristenleven is soms wel even makkelijk en nodig.
    Nou verder geen nieuws hier, dus jij zal met spannende dingen moeten komen en dat lijkt me daarvandaan ook gemakkelijker.
    veel groeten; Robin and his tribe

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

co

lieve vrienden en familie, ik ga op reis! medio april vertrek ik eindelijk voor langere tijd met mijn rugzak om de stilte van mijn eigen stem weer eens te horen. maar eerst ga ik naar de verenigde staten voor een paar weken - raleigh (NC), new york (NY), chicago (IL), saint louis (MO), memphis (TS), new orleans (LA) en san francisco (CA). pas daarna begint het grote avontuur: dan ga ik naar de filippijnen -het begin van mijn aziëreis. eerst een reis door de filippijnen en dan naar indonesië, vietnam, waarna vermoedelijk cambodja en laos volgen. wie leeft, wie dan zorgt. alleen het nu telt! ik ben vreselijk nieuwsgierig en heb er veel zin in, dat laat zich raden. ik houd jullie zo af en toe op de hoogte van mijn belevenissen. op jullie beurt kunnen jullie ook mij laten weten hoe het met jullie gaat! graag zelfs! en als je een tijdje mee wilt wandelen in azië kan dat uiteraard ook. je bent van harte welkom! stuur me een mailbericht op co@eccovoorburg.nl of - nog beter - laat hier een bericht achter. ik neem contact met je op zodra ik dat kan - niet in alle uithoeken van deze aardbol tref je wifi, dus het kan even duren ... harte groet, co van der hoek

Actief sinds 14 Maart 2008
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 80305

Voorgaande reizen:

01 November 2014 - 27 Februari 2015

azië - en verder

01 Juli 2009 - 15 Augustus 2009

asia revisited

17 April 2008 - 02 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: