entering de vs - north carolina - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van co hoek - WaarBenJij.nu entering de vs - north carolina - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van co hoek - WaarBenJij.nu

entering de vs - north carolina

Door: co

Blijf op de hoogte en volg co

18 April 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

hallo,
na een lange vliegtocht met united airlines aangekomen in cary, waar paul hooymeijer woont, mijn vriend sinds de eerste klas van de basisschool. hij is vandaag jarig! dit berichtje vertelt nog niet veel maar markeert het echte begin van mijn reis!
tot later
co

  • 18 April 2008 - 13:29

    Martin T.D V D Zon :

    Hallo Co en Paul,

    Ik volg je op de voet als een trouwe hond. Wil je Paul namens mij feliciteren en hem veel leesplezier met De Vetnek toewensen? Om erop te reageren staat voor in het boek het voor hem te gebruiken emailadres. Okay jongen, pas goed op jezelf, 'because from now you're completely on your own'; like me. Overigens, nu de dollar zo lekker laag staat, kan je voor mij daar zo'n Magnum kopen waarmee Dirty Harry het onrecht in dt leven te lijf gaat. Ik heb er hier ook nog een paar op de korrel. Ik hoor je.

  • 18 April 2008 - 19:42

    Dirk:

    Sprak met Ton van der Veeken over je, het gaat er volgens ons niet zozeer om waar je nu bent, maar waar je nu eet!en eh Martin, die ik niet ken noemt je de Vetnek, dat hebben wij zelfs nooit bedacht. Geniet van je reis en je belevenissen, we hebben hem tenslotte jarenlang gesponserd!

  • 19 April 2008 - 06:56

    Robin:

    Beste Co,

    De kop is dr af ! Je bent echt gegaan. Vanaf nu is dat zeker.
    Maak er dan maar ook het beste van. De bijnaam die je van Martin krijgt kende ik nog niet maar om je niet al te verloren te laten voelen roep ik hierbij elke deelnemer aan dit forum op, zijn of haar bijnaam voor je hier te plaatsen. Ben je toch een beetje thuis....
    Ik beraad mij nog even....
    Veel plezier en feliciteer Paul van ons.

    Groet jongen.

  • 19 April 2008 - 15:08

    Rian En De Rest:

    he broertje fijn dat je goed aangekomen bent maar nu gaat je avontuur pas beginnen we zijn in de tuin bezig geweest,maar nu begint het weer te regenen de spullen van tina via henk ontvangen dus dat komt denk wel goed geniet maar lekker doei xxxx

  • 20 April 2008 - 09:25

    Ton:

    Dag Co,
    Ik had al eerder een bericht geplaatst maar zie dat niet meer staan, pfff dat moderne gedoe ook ... enfin, dat jouw horloge op het asfalt kapot viel toen je de rugzak aandeed op Schiphol, moeten we volgens Arnold symbolisch duiden: tijd speelt voor jou geen rol meer; klunzig was het overigens wel, goed dat het een Hemaatje en geen Rolex was, enfin: los van de materie wil je komen, dus fuck dat horloge, smijt het gewoon weg!
    Doe Paul de hartelijke groeten.
    Wat een ellende dat de mensen nu denken dat jij de vetnek bent ... zo grappig is Martin zelfs in de verste verte niet in zijn boekje.
    Gisteravond Fred en Wil op bezoek gehad, man, je snapt het niet maar ze vonden de Barbera lekkerder dan de Vino Nobile, ja los van de materie zijn wij hier niet en raken we ook niet, een hele fles cognac erdoorheen gejaagd. Gelukkig gaat het beter met Fred. Hij liet zijn voet zien, die met drie tenen, dat ziet er wel raar uit maar het loopt naar zijn zeggen niet veel anders, hoezo problemen met het evenwicht, allemaal gelul volgens Fred.
    Nou, doe in vredesnaam voorzichtig en mijd de MacDonalds!
    Hartelijke groet, TTM

  • 20 April 2008 - 13:09

    Ton:

    Co,
    m'n eerste berichtje staat er toch, bij welkom, weet ik veel ....
    Ton

  • 21 April 2008 - 08:15

    Robin:

    Dat van dat boekje en de vetnek is een hele geruststelling....

  • 21 April 2008 - 10:18

    Francien:

    Beste Co, groen van afgunst zit ik achter mijn bureau. Hij wel! Affijn ik kom er wel overheen. Goede reis en veel genoegen gewenst!

  • 21 April 2008 - 16:33

    The Cary Family ;):

    Goodafternoon godfather! Ja snel he die foto.. haha! Hoe gaat het? Ben je veilig geland in New York? Hoorde van papa dat je behoorlijk wat vertraging had.. Ben benieuwd wat je van NYC vindt! We horen het wel, liefs vanuit Cary van ons allemaal!
    xxxx paul, dana, ben en roos

  • 22 April 2008 - 09:54

    Gerda:

    Beste Co,

    Ik kreeg zojuist van Ton de tip dat ik je kon gaan volgen. Die kans laat ik niet voorbijgaan, dus pas goed op. Ik hoop dat je een fijne tijd hebt en dat je vele leuke mensen tegenkomt. Wie weet komt er een oud stel met kind terug.
    Groetjes Gerda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

co

lieve vrienden en familie, ik ga op reis! medio april vertrek ik eindelijk voor langere tijd met mijn rugzak om de stilte van mijn eigen stem weer eens te horen. maar eerst ga ik naar de verenigde staten voor een paar weken - raleigh (NC), new york (NY), chicago (IL), saint louis (MO), memphis (TS), new orleans (LA) en san francisco (CA). pas daarna begint het grote avontuur: dan ga ik naar de filippijnen -het begin van mijn aziëreis. eerst een reis door de filippijnen en dan naar indonesië, vietnam, waarna vermoedelijk cambodja en laos volgen. wie leeft, wie dan zorgt. alleen het nu telt! ik ben vreselijk nieuwsgierig en heb er veel zin in, dat laat zich raden. ik houd jullie zo af en toe op de hoogte van mijn belevenissen. op jullie beurt kunnen jullie ook mij laten weten hoe het met jullie gaat! graag zelfs! en als je een tijdje mee wilt wandelen in azië kan dat uiteraard ook. je bent van harte welkom! stuur me een mailbericht op co@eccovoorburg.nl of - nog beter - laat hier een bericht achter. ik neem contact met je op zodra ik dat kan - niet in alle uithoeken van deze aardbol tref je wifi, dus het kan even duren ... harte groet, co van der hoek

Actief sinds 14 Maart 2008
Verslag gelezen: 526
Totaal aantal bezoekers 80328

Voorgaande reizen:

01 November 2014 - 27 Februari 2015

azië - en verder

01 Juli 2009 - 15 Augustus 2009

asia revisited

17 April 2008 - 02 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: