illinois - chicago - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van co hoek - WaarBenJij.nu illinois - chicago - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van co hoek - WaarBenJij.nu

illinois - chicago

Door: co

Blijf op de hoogte en volg co

23 April 2008 | Verenigde Staten, Chicago

nu op pad met de auto, we kiezen een ford escape. een klein kindervrachtautootje.
na wat omzwervingen vinden we het hotel, beetje morsig hotel 'under construction'. oefen me zelf in loslaten en accepteren. het komt zo die gaat!

de stad laat zich niet eenvoudig veroveren. niet meteen dat je zegt hier wil ik blijven. nu, de tweede dag, hebben we al veel gezien, waaronder een overzichtstentoonstelling van edward hopper - super! en naar een restaurant geweest op de 69e etage van het john hancock buiding.
morgen naar st. louis - op naar de muziek, naar de cajun keuken - dat is nog wat lager - ik weet het: voorzichtig!

oh ja about the missing phone: smsjes komen dus niet meer aan, alleen mail of deze site gebruik ik voorlopig, wel zo rustig en een oefening in loslaten, dat garandeer ik - pff
later

  • 23 April 2008 - 05:57

    Ton:

    Een kindervrachtautootje Co, dus daar pas jij gewoon in?

  • 23 April 2008 - 06:53

    Robin:

    een view vanaf de 69e moet toch wel adembenemend zijn. en ook; vanaf daar moet toch wel enige charme van de stad te vinden zijn. is chicago ook later niet een stad geworden die je zou willen veroveren, zoals je het noemt ?
    en dan de muziek; ik heb t nog even gegoogeld zoals je zei, en inderdaad er komen zowaar echte jazznamen op voor. maar toch......heel veel strooien hoedjes, dikke blije kereltjes met grote snorren, en piepende klarinetten...ben toch bang hoor.
    veel plezier en laat wat chicago foto's doorkomen.

    veel groeten, robin

  • 23 April 2008 - 06:56

    Francien:

    Ha die Co, ik ben helemaal in verwarring. Ik dacht dat je alleen op reis bent gegaan. Maar bij de keuze van de auto blijk je niet alleen. Of is het zo'n erge auto?
    Veel plezier!

  • 23 April 2008 - 07:00

    Robin:

    beste francien
    co kennende is het een "koninklijk bedoeld -we-",en anders ben ik net zo nieuwsgierig ?

  • 23 April 2008 - 11:00

    Rian:

    he broer leuk weer van je te horen en reacties te lezen heb je geen last van hoogtevrees?maar dat maakt het uitzicht zeker wel weer goed veel plezier en geniet bij het concert!hier lekker weertje en verder gaat alles goed (ook met mama)mailen je wel weer xx

  • 23 April 2008 - 13:47

    Ton:

    Co,
    Oene vertelde me vandaag dat hij deze week een paar telefoontjes via jouw mobiel heeft gekregen; hij hoorde kinderstemmen en geschreeuw en snapte er weinig van. Is je telefoon gestolen? Of gevonden door onverlaten? Blokkeer hoe dan ook het nummer!
    Ton

  • 23 April 2008 - 13:50

    Ton:

    Nog een berichtje van mij Co, ik kan het niet laten: nog voor je het vliegtuig in bent pleurt je horloge op het asfalt, je weet niet eens hoe je een rugzak aantrekt en je bent nog geen week onderweg en je telefoon is pleite. Man man, wat moet er van jou terecht komen in den vreemde? We houden ons hart vast. Prettig lezen hé zo met hoofdletters waar ze horen ... dag dag Ton

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

co

lieve vrienden en familie, ik ga op reis! medio april vertrek ik eindelijk voor langere tijd met mijn rugzak om de stilte van mijn eigen stem weer eens te horen. maar eerst ga ik naar de verenigde staten voor een paar weken - raleigh (NC), new york (NY), chicago (IL), saint louis (MO), memphis (TS), new orleans (LA) en san francisco (CA). pas daarna begint het grote avontuur: dan ga ik naar de filippijnen -het begin van mijn aziëreis. eerst een reis door de filippijnen en dan naar indonesië, vietnam, waarna vermoedelijk cambodja en laos volgen. wie leeft, wie dan zorgt. alleen het nu telt! ik ben vreselijk nieuwsgierig en heb er veel zin in, dat laat zich raden. ik houd jullie zo af en toe op de hoogte van mijn belevenissen. op jullie beurt kunnen jullie ook mij laten weten hoe het met jullie gaat! graag zelfs! en als je een tijdje mee wilt wandelen in azië kan dat uiteraard ook. je bent van harte welkom! stuur me een mailbericht op co@eccovoorburg.nl of - nog beter - laat hier een bericht achter. ik neem contact met je op zodra ik dat kan - niet in alle uithoeken van deze aardbol tref je wifi, dus het kan even duren ... harte groet, co van der hoek

Actief sinds 14 Maart 2008
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 80339

Voorgaande reizen:

01 November 2014 - 27 Februari 2015

azië - en verder

01 Juli 2009 - 15 Augustus 2009

asia revisited

17 April 2008 - 02 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: