asia revisited - Reisverslagen van co van der hoek - WaarBenJij.nu asia revisited - Reisverslagen van co van der hoek - WaarBenJij.nu
asia revisited

ja wat heet een korte vakantie ...
na mijn 'sabbatical' van vorig jaar is bijna elke trip een korte vakantie, niet?
eerst naar de filippijnen, dan naar singapore, dan maleisie en ten leste duiken in indonesie.
ik doe nu wat compacter verslag van wederwaardigheden, dan tijdens mijn vorige reis - waarin ik immers veel meer tijd had.

Recente Reisverslagen:

29 Juli 2009

Melacca, Malakka of verlakka

23 Juli 2009

singapore: heel luxe basis ...

19 Juli 2009

eerst dan de filippijnen
co

lieve vrienden en familie, ik ga op reis! medio april vertrek ik eindelijk voor langere tijd met mijn rugzak om de stilte van mijn eigen stem weer eens te horen. maar eerst ga ik naar de verenigde staten voor een paar weken - raleigh (NC), new york (NY), chicago (IL), saint louis (MO), memphis (TS), new orleans (LA) en san francisco (CA). pas daarna begint het grote avontuur: dan ga ik naar de filippijnen -het begin van mijn aziëreis. eerst een reis door de filippijnen en dan naar indonesië, vietnam, waarna vermoedelijk cambodja en laos volgen. wie leeft, wie dan zorgt. alleen het nu telt! ik ben vreselijk nieuwsgierig en heb er veel zin in, dat laat zich raden. ik houd jullie zo af en toe op de hoogte van mijn belevenissen. op jullie beurt kunnen jullie ook mij laten weten hoe het met jullie gaat! graag zelfs! en als je een tijdje mee wilt wandelen in azië kan dat uiteraard ook. je bent van harte welkom! stuur me een mailbericht op co@eccovoorburg.nl of - nog beter - laat hier een bericht achter. ik neem contact met je op zodra ik dat kan - niet in alle uithoeken van deze aardbol tref je wifi, dus het kan even duren ... harte groet, co van der hoek

Actief sinds 14 Maart 2008
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 80162

Voorgaande reizen:

01 November 2014 - 27 Februari 2015

azië - en verder

01 Juli 2009 - 15 Augustus 2009

asia revisited

17 April 2008 - 02 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: