missouri - st. louis - Reisverslag uit Saint Louis, Verenigde Staten van co hoek - WaarBenJij.nu missouri - st. louis - Reisverslag uit Saint Louis, Verenigde Staten van co hoek - WaarBenJij.nu

missouri - st. louis

Door: co

Blijf op de hoogte en volg co

24 April 2008 | Verenigde Staten, Saint Louis

na een verrekt lange tocht met de ford escape :-) door voornamelijk landbouwgebieden aangekomen in st. louis, in missouri.
vanavond naar de arch, een monument dat wil herinneren aan de uitbreiding van het land naar het westen, een monument dat ertoe doet hier - google maar eens - en later uit eten op een rooftop restaurant. dat 'loslaten' moet je gefaseerd doen ;-)
morgenochtend de stad in naar de musea. en dan al weer op pad naar memphis - isis wil naar elvis' graceland. tja, dat kan je moeilijk tegenhouden als je er zo dichtbij bent, niet?
hier zijn ze helemaal ziek van de overwinning van clinton in illinois. de mensen zijn hier, nogal begrijpelijk gezien de overwegend zwarte bevoilking en armoede, nogal obama minded.
wisten jullie overigens dat de gemiddelde amerikaan heus vriendelijk en voorkomend is? kom hierheen en overtuig jezelf - je zult verbaasd staan!
later

  • 24 April 2008 - 07:42

    Corry:

    Leuk Co zag de link op je hyves en ga je zeker volgen.

    Ik zei nog wees voorzichtig!!!! Verlies je zo maar spullen in iedergeval hoef je daar niet meer op te passen hihi.

    Veel plezier en geniet.
    Corry

  • 24 April 2008 - 08:24

    Robin:

    eten op een rooftop restaurant = loslaten ! wij hebben hier n.l. geen rooftoprestaurants.......co!

  • 24 April 2008 - 11:11

    Ton:

    Dat gezeur over loslaten moet nou maar eens afgelopen zijn Co, het is mooi geweest. Met het vliegtuig naar de VS, daar met vrienden auto's huren, in hotels slapen, lekker eten in bijzondere restaurants, kunstschatten bewonderen ... noem dat maar loslaten ... nee beste kerel, over loslaten mag je het pas hebben als je straks in de rimboe peentjes loopt te zweten, gek gestoken wordt door muskieten, merkt dat je te weinig water bij je hebt, tot overmaat van ramp ook je oerboswandelkaart niet bij je hebt, en dan oog in oog met een verdwaalde Papoea zonder credit card komt te staan die al een paar dagen geen rat meer heeft gevangen ... als je na dergelijke ontberingen nog een internetcafé weet te vinden, schrijf dan ja dan pas weer eens iets over loslaten ... maar we blijven je volgen hoor, hartelijke groet Ton

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

co

lieve vrienden en familie, ik ga op reis! medio april vertrek ik eindelijk voor langere tijd met mijn rugzak om de stilte van mijn eigen stem weer eens te horen. maar eerst ga ik naar de verenigde staten voor een paar weken - raleigh (NC), new york (NY), chicago (IL), saint louis (MO), memphis (TS), new orleans (LA) en san francisco (CA). pas daarna begint het grote avontuur: dan ga ik naar de filippijnen -het begin van mijn aziëreis. eerst een reis door de filippijnen en dan naar indonesië, vietnam, waarna vermoedelijk cambodja en laos volgen. wie leeft, wie dan zorgt. alleen het nu telt! ik ben vreselijk nieuwsgierig en heb er veel zin in, dat laat zich raden. ik houd jullie zo af en toe op de hoogte van mijn belevenissen. op jullie beurt kunnen jullie ook mij laten weten hoe het met jullie gaat! graag zelfs! en als je een tijdje mee wilt wandelen in azië kan dat uiteraard ook. je bent van harte welkom! stuur me een mailbericht op co@eccovoorburg.nl of - nog beter - laat hier een bericht achter. ik neem contact met je op zodra ik dat kan - niet in alle uithoeken van deze aardbol tref je wifi, dus het kan even duren ... harte groet, co van der hoek

Actief sinds 14 Maart 2008
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 80177

Voorgaande reizen:

01 November 2014 - 27 Februari 2015

azië - en verder

01 Juli 2009 - 15 Augustus 2009

asia revisited

17 April 2008 - 02 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: